Metode de plată

Curs de broderie vă pune la dispoziție plata online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata ” Online prin card bancar “ veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!

Politica de livrare a produselor/serviciilor

Pe Curs de broderie computerizată poți achiziționa atât produse fizice cât și produse virtuale (cursuri/video/audio online).

Produsele fizice

Livrarea produselor cu plata online se face doar în urmă confirmării plății, imediat în cazul plății online cu cardul prin procesatorul de plata EuPlatesc.

Variante de livrare:

Prin curier rapid în România: livrarea se face în maxim 48 de ore de la înregistrarea plății, pentru orice produs fizic din stocul Curs de broderie computerizată. Această variantă de livrare este oferită prin serviciul de curierat Fan Courier.

Produsele virtuale

Pentru produsele electronice de pe Curs de broderie computerizată, livrarea constă în primirea unei notificări pe e-mail cu linkul unde se poate accesa produsul, împreună cu datele de logare pe platformă (user și parolă, în cazul în care nu au fost introduse în formularul de plată) și informațiile adiționale necesare accesării acestuia.

Notificarea se primește pe e-mail automat la scurt timp (maxim 1h) după înregistrarea plății online a comenzii.

Politica de retur/anulare a cursurilor achiziționate

1. Legislația în vigoare
    1. 1.1. Produsele achiziționate de pe site-ul Curs de broderie computerizată pot fi returnate conform Ordonanţei de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (denumită în continuare O.U.G. 34/2014).
2. Politica de retur pentru produsele fizice
    1. 2.1. Conform legislației în vigoare, Curs de broderie computerizată îți oferă dreptul de a returna produsele fizice și de a primi banii înapoi pentru produsele online în maximum 14 zile calendaristice, fără să dai vreo explicație.
    1. 2.2. Toate cheltuielile aferente returnării vor fi suportate de către tine iar rambursarea contravalorii produsului / produselor se va face în termen de 14 zile calendaristce de la primirea notificării de retragere.
3. Condiții generale pentru returul produselor vândute de Curs de broderie computerizată
    1. 3.1. Returnarea produselor se face prin curier, prin orice firma de curierat dorită iar cheltuielile aferente vor fi suportate de către tine.
    1. 3.2. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
    1. 3.3. Nu se acceptă produsele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, lovituri, produse cărora le lipsesc componente, produse degradate etc.
    1. 3.4. Odată cu produsul se vor returna toate documentele însoțitoare așa cum au fost trimise de Embro Expert SRL.
4. Politica de retur pentru cursurile online
    1. 4.1. Cursurile online se referă la acele cursuri care se desfășoară pe platforma educațională, în sistem autodidact.
    1. 4.2. În cazul cursurilor online restituim, în termen de 14 zile de la notificare, întreaga sumă, cu excepția cheltuielilor aferente (taxe de transfer) dacă sunt respectate condițiile generale stipulate în art. 5 al acestui document.
    1. 4.3. Odată achitat și accesat, cursul îți aparține, conform modului de acces pe care îl are acesta (acces permanent sau pe bază de abonament).
    1. 4.4. Întrucât platforma online îți oferă o serie de cursuri gratuite pentru a vedea modul de explicare și tipul de conținut, și fiecare curs are o explicație amănunțită legat de ce conținut oferă, este la alegerea cursantului dacă va accesa sau nu cursul. După accesarea acestuia, considerăm că achiziția a fost făcută cu bună știință.
5. Condiții generale pentru returul produselor vândute de Curs de broderie computerizată
    1. 5.1. Cheltuielile aferente precum taxele de transfer bancar vor fi suportate de către tine.
    1. 5.2. Să nu fi accesat mai mult de o lecție din seriile de cursuri.
    1. 5.3. Să formulezi și să trimiți o cerere, în cel mult 5 zile de la achiziționare, pe embro.expert@gmail.com în care să ne anunți privitor la dorința ta de a primi banii înapoi și de a renunța la accesul la curs.
6. Consecințele returnării / cererii de ramburs
    1. 6.1. Dacă alegi să returnezi produsele achiziționate, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la tine, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii cererii de returnare.
    1. 6.2. La rambursarea costului pentru produsele online, sistemul va suspenda automat accesul la produsul respectiv precum și la posibilele actualizări gratuite sau bonusuri.
7. Excepții pentru care returnarea nu se realizează
    1. 7.1. Te informăm ca ne rezervăm posibilitatea de a refuza rambursarea în cazul în care ai vizionat mai mult de o lecție din cursul achiziționat.
    1. 7.2. Dacă au trecut mai mult de 30 zile de la achiziționarea cursului.
    1. 7.3. Dacă vrei să returnezi un curs care face parte dintr-o serie de cursuri.
    1. 7.4. Dacă motivul pentru care nu ești mulțumit de curs nu ține de calitatea acestuia, și este altul precum:
      1. 7.4.1. Ai cumparat cursul la preț întreg și acum este la promoție.
      1. 7.4.2. Nu mai ai trafic inclus pe mobil.
      1. 7.4.3. Orice alt motiv necorelat calității cursului.

Dacă ne-ai indicat un cont bancar, vom efectua rambursarea folosind acest cont bancar sau contul bancar folosit la achiziționarea produsului.

8. Procedura de returnare / ramburs

Pentru a cere ramburs în cazul produselor online, ne poți anunța pe e-mail la embro.expert@gmail.com, specificând numărul comenzii pentru care vrei să primești ramburs.

Îți vom trimite prin e-mail confirmarea de primire a cererii de returnare.